شیلنگ پایین رادیاتور پراید که دمای محیط را متعادل میکند!

عملکرد شیلنگ پایین رادیاتور پراید در وسیله نقلیه ایجاد یک اتصال انعطاف پذیر بین بلوک موتور و رادیاتور این را می توان برای خنک کننده ¢ موثر خودرو استفاده کرد.

موتورهای وسیله نقلیه شیلنگ ها باید اجازه حمل آب در دمای بالا را داشته باشند و باید برای جلوگیری از انتقال بارهای اعوجاج به مخزن رادیاتور قابل انعطاف باشد.

همچنین دریچه گاز منبع آب این شیلنگ ها به شکل شیلنگ و اندازه هستند شیلنگ برای وسایل نقلیه مختلف مانند اتوبوس، کامیون، کامیون، اتومبیل، جیپ، تراکتور و غیره متفاوت است.

شیلنگ

شیلنگ رادیاتور از سه جزء اصلی تشکیل شده است:
(الف) لوله داخلی (ب) فیبر تقویت کننده و (ج) پوشش لاستیکی.

پوشش لاستیکی برای مقاومت در برابر دمای آب گرم و ترکیب پوشش برای عملکرد است به طور موثر تحت محیط عملیاتی. اکثر شیلنگ های خنک کننده مدرن از این ساخته می شوند.

لاستیک اتیلن پروپیلن EPDM، که می تواند دمای عملیاتی متفاوتی را تحمل کند 45- تا 270+ درجه فارنهایت.

تقریباً 90 درصد از شیلنگ های وسایل نقلیه خودرو می توانند تولید منحنی یا قالب‌گیری شده برای کاربردهای خاص وسایل نقلیه، از جمله شاخه‌دار شیلنگ هایی با سه یا بیشتر قالب گیری.

شیلنگ های خنک کننده نیز به صورت جهانی تولید می شوند دارای طول مستقیم است که می تواند تا فشار کاری 2.5 بار را در بسیاری از موارد تجاری تحمل کند.

اکثر شیلنگ های خنک کننده سازندگان گیره های جایگزینی را طراحی کرده اند که لاستیک EPDM را محکم می کند. فرض کنید موتور ماشین شما در حال کار است، گرما ایجاد می کند.

شیلنگ های سیستم خنک کننده رادیاتور مایع خنک کننده را از طریق رادیاتور و از طریق رادیاتور برمی گرداند موتور تا در دمای بهینه کار کند.

چندین شیلنگ در یک وجود دارد سیستم داده شده شیلنگ بالایی قسمت بالای رادیاتور را به بالای موتور متصل می کند و یک شیلنگ پایینی پایین رادیاتور را به پمپ آب موتور متصل می کند.

انتظار می رود محدوده مطالعه درک بهتری از خنک کننده موتور ارائه دهد سیستم و طراحی شیلنگ با کیفیت بهتر برای مدت طولانی بدون استفاده در خودروهای خودرو هرگونه آسیب یا ترکیدگی یا نشت.

رفتارهای فیزیکی مانند نشتی شلنگ، شلنگ را بردارید ترکیدگی یا هر گونه آسیب مکانیکی با کمک چک لیست طراحی، تجزیه و تحلیل CFD و تست اعتبار سنجی محصول.