فرش تمام ابریشم ماشینی را اینگونه انتخاب نمایید

فرش کمک می‌کند خانه‌ای را که هست بسازد و امیدوارم فرش تمام ابریشم ماشینی شما خانه شما را دنج و زیبا کند و انتخاب فرش مناسب متناسب با سبک زندگی شما یک تصمیم مهم با فاکتورهای زیادی است که باید در نظر گرفته شود.

قیمت، رنگ، سبک و خانواده شما همگی می‌توانند بر روی نوع فرشی که انتخاب می‌کنید، و همچنین جنبه‌های ساختاری مانند پرزها، تراکم، وزن و الیاف تأثیر بگذارند.

الیاف فرش نایلون محبوب ترین الیاف است (حدود 90٪ فرش های مسکونی و 65٪ از تمام فرش ها و الیاف فرش نایلونی انتخاب خوبی برای همه مناطق تردد است زیرا بادوام و بدون استاتیک است، ارتفاع الیاف را حفظ می کند و در برابر لکه، لکه و کپک مقاوم است و الیاف نایلونی که پس از تولید رنگ می شوند، رنگ خود را حفظ می کنند.

برخی از فرش های نایلونی با نور خورشید محو می شوند و این در الیاف چرخان پیوسته عرضه می شود و نخ تابیده شده از الیافی با طول کوتاه ساخته می شود که در کنار هم هستند و بنابراین، رشته های پیوسته احتمال کمتری برای باز شدن دارند.

فرش تمام ابریشم ماشینی

الیاف فرش اکریلیک به عنوان الیاف هنری، پشم هنری یا پشم مصنوعی شناخته می شود زیرا الیاف مصنوعی است و این الیاف با کسری از هزینه ظاهر و احساس پشم را فراهم می کنند.

الیاف فرش اکریلیک در برابر الکتریسیته ساکن، رطوبت، کپک، محو شدن، خرد شدن، لکه شدن و آسیب خورشید مقاومت می کند و با این حال، فیبر اکریلیک برای مناطق پرتردد به اندازه کافی بادوام نیست (در مقایسه با الیاف دندانی، تحت سایش قرار نمی‌گیرد)

لیاف اکریلیک از اکریلونیتریل، یک پتروشیمی تولید می شود و اکریلونیتریل معمولاً با مقادیر کمی از مواد شیمیایی دیگر ترکیب می شود تا توانایی فیبر حاصل در جذب رنگ ها را بهبود بخشد.

برخی از الیاف اکریلیک به صورت خشک و برخی دیگر به صورت مرطوب ریسیده می شوند و الیاف اکریلیک به صورت منگنه یا بکسل استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.