فوم لوله 20 توانست از برق گرفتگی کارگر پیشگیری کند!

عایق فوم لوله 20 یکی از نازک ترین و کارآمدترین محصولات موجود برای عایق کاری لوله کشی در خدمات ساختمانی کاربردهای HVAC است.

این در طیف وسیعی از ضخامت ها متناسب با مشخصات عملکردی مختلف موجود است و ممکن است در لوله های فولادی ملایم، فولاد ضد زنگ، فولاد کربن، مس و پلاستیک استفاده شود.

عایق لوله کولترم با رسانایی حرارتی 25 ساله کمتر از 0.025 W/m·K (در میانگین دمای 10 درجه سانتیگراد)، یکی از کارآمدترین مواد عایق حرارتی است که معمولاً استفاده می شود.

رسانایی حرارتی پایین اجازه می دهد تا استانداردهای عملکرد حرارتی مشخص با عایق نازک تر به دست آید.

این عملکرد برتر عمدتاً از خواص سلول بسته آن ناشی می شود.

فوم

ساختار سلول بسته آن برای مقاومت در برابر انتقال حرارت بهینه شده است.

سلول های بسته دارای نسبت حجمی جامد به حجم خالی کوچک هستند، اندازه کوچک و یکنواختی دارند و ساختار آنها بسیار ظریف با دیواره های بسیار نازک و حداقل تماس های نقطه ای است.

آنها با یک عامل دمنده بدون CFC/HCFC کارآمد حرارتی پر شده اند که پتانسیل تخریب لایه ازن صفر و پتانسیل گرمایش جهانی پایین دارد.

به عنوان یک نتیجه از سلول بسته، ساختار بدون الیاف، عایق لوله Kooltherm تحت تاثیر نفوذ هوا قرار نمی گیرد مشکلاتی که می توان با فیبر معدنی تجربه کرد و می تواند عملکرد حرارتی را کاهش دهد.

محصولات و سیستم های عایق لوله Kooltherm دارای ساختار متقاطع متراکمی هستند که احتراق آنها را دشوار می کند و هنگامی که در معرض آتش قرار می گیرند، سطح بیرونی یک لایه کربنی قوی تشکیل می دهد که تولید گرما را محدود می کند و گسترش بیشتر شعله را به تاخیر می اندازد.

ویژگی‌های عملکرد عالی در برابر آتش و دود محصولات و سیستم‌های عایق لوله Kooltherm به وضوح مناسب بودن آن‌ها را برای کاربرد تعیین‌شده نشان می‌دهد، با بهترین عملکرد در کلاس اروپایی واکنش در برابر آتش BL,s1,d0.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.