کلاف مبل خاطره عجیب پس از سالها رویت شد

بسیاری از مشتریان ما پس از خرید از بسیاری از فروشگاه‌های دیگر به سراغ ما می‌آیند، به این معنی که آنها کلاف مبل خاطره را که به نظر می‌رسد همه شبیه به هم هستند، فقط با نام‌ها و قیمت‌های متفاوت، نگاه کرده‌اند و این واقعاً چیزی است که در مورد خرید مبلمان بسیار مهم است و آنچه اغلب کیفیت یک مبل یا صندلی را از دیگری متمایز می کند در زیر پارچه پنهان می شود.

مواد و روش های مورد استفاده در ساخت و ساز همان چیزی است که در نهایت میزان راحتی و ماندگاری مبلمان شما را تعیین می کند و این شامل نحوه ساخت قاب، سیستم تعلیق و بالشتک ها می شود و ما در پست قبلی به این موضوع پرداختیم، کیفیت مبل: چه چیزی باعث می‌شود یک مبل بیشتر از دیگری دوام بیاورد، اما می‌خواستیم کمی عمیق‌تر به تفاوت‌های ساخت مبلمان بپردازیم و ما می خواستیم با قاب شروع کنیم.

کلاف مبل خاطره

شما می‌خواهید مطمئن شوید که قاب شما تاب نمی‌خورد یا ترک نمی‌خورد، به همین دلیل است که فقط باید مبل‌هایی بخرید که با چوب خشک شده در کوره یا چوب‌های سخت مهندسی شده ساخته شده‌اند و همانطور که گفته شد، چوب سخت مهندسی شده دسته وسیعی از مواد است، به این معنی که تعیین کیفیت دشوارتر است.

شما می خواهید از چوب های مهندسی شده که به عنوان تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF)، تخته خرده چوب یا تخته سه لا استاندارد ارزان قیمت ذکر شده اند، اجتناب کنید.

بهترین چوب سخت مهندسی شده با فشار دادن حداقل هفت لایه چوب جامد به یکدیگر برای ایجاد ماده ای فوق العاده قوی ساخته می شود و اثاثه یا لوازم داخلی فروخته شده در The Stated Home، که از صنایع لی می آید، دارای مقداری چوب مهندسی شده در قاب خود هستند، اما از نوع فوق العاده با کیفیت هستند و قاب ها دارای ضمانت مادام العمر برای پشتیبان گیری هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.