راه اندازی فروشگاه پوشاک در لهستان توسط یک چهره فوتبالی خبرساز شد

ما تصمیم گرفتیم با مدلی برویم که در دنیایی که پوشاک در لهستان بر آن تسلط دارند تا حدودی ریسک پذیرتر است و پس از سفارش مشتری شروع به خیاطی می کنیم و مشخص شد که شما، مصرف کننده آگاه و مسئول، از انتظار 5 تا 21 روزه (بسته به محصول) دلسرد نشده اید.

می دانید که کیفیت ارزش انتظار را دارد و پس از همه، محصولات ما برای ماندگاری ساخته شده اند و با تشکر از شما، ما می توانیم نام تجاری خود را با روحیه مد آهسته بسازیم.

وقتی به شما کمک می‌کنیم اندازه مناسب را انتخاب کنید، خوشحال می‌شوید زیرا محصول مناسب را دریافت می‌کنید، و ما خوشحالیم زیرا می‌توانیم بدون انبار به کار خود ادامه دهیم.

پوشاک در لهستان

به لطف دوخت محصولات خود بر اساس تقاضا، توانستیم نکته مهم دیگری را معرفی کنیم: طیف گسترده ای از اندازه ها که در Cacofonia می توانید همه اندازه ها را پیدا کنید، از XS تا 6XL و ما می دانیم که یافتن لباس سایز بزرگ در لهستان چقدر دشوار است و بهبودهایی در آن بخش صورت گرفته است، اما گرایش کلی لباس‌های سایز بزرگ که از نظر بصری جذاب نیستند، همچنان ادامه دارد.

ما لباس‌های رنگارنگ با طرح‌های زیبا در اندازه‌های فراتر از سایز 54/58 ارائه می‌کنیم و اگر مدل خیاطی بر اساس تقاضای ما نبود، باید تمام لباس‌هایمان را زودتر از موعد تولید می‌کردیم، آن‌ها را در یک انبار نگهداری می‌کردیم و نمی‌توانستیم چنین طیف وسیعی از اندازه‌ها را ارائه دهیم.

با وجود هزینه های بالای تولید، حمایت از بازار مد لهستان برای ما بسیار مهم بود و ما در مورد فرآیند تولیدی تصمیم گرفتیم که در لهستان از A تا Z تحقق یابد: با شروع از برش های ما که توسط طراحان و مهندسان طراح لهستانی انجام می شود، همچنین مهم است که تاکید کنیم که تامین کنندگان پارچه لهستانی را نیز انتخاب می کنیم (تمام پارچه های ما در کشور تولید می شوند.

Łódź) ما روی طرح های خود با همکاری هنرمندان و فارغ التحصیلان آکادمی هنرهای زیبا در ورشو کار می کنیم و برخی از آنها (مانند آگا گلود، خالق الگوی مورد علاقه شما “جنگل رنگارنگ”) الگوهای خود را با نقاشی و طراحی روی کاغذ ایجاد می کنند . دیگران با استفاده از ابزارهای طراحی به کمک کامپیوتر احساس راحتی بیشتری می کنند و صرف نظر از روش های انتخابی آنها، هر الگوی به طور خاص برای ما طراحی شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.