شکلات سطلی کاله که حس علاقه را در انسان افزایش میدهد!

گفته می‌شود که شکلات سطلی کاله به دلیل محتوای تریپتوفان، که در تولید سروتونین (هورمون شادی، مسئول تنظیم خلق و خو) و فنیل اتیلامین، ماده‌ای که هنگام عاشق شدن تولید می‌کنیم، دارای خواص تقویت‌کننده جنسی است.!

شکلات با فواید سلامتی متعددی مرتبط است.

دلایل زیادی برای لذت بردن از یک شکلات تخته ای با کیفیت، یک فنجان شکلات داغ یا یک چای شکلاتی خوشمزه وجود دارد!

از ما خواسته می شود که به طور منظم در مورد تحقیقات شکلات اظهار نظر کنیم، معمولاً به این امید که توصیه ما این باشد که بیشتر بخوریم!

مطالعات زیادی در مورد تأثیر شکلات بر خطر بیماری قلبی انجام شده است.

شکلات

به عنوان مثال، یک مطالعه در جولای 2020 از کالج پزشکی بیلور، تگزاس، نشان داد که شکلات می تواند رگ های خونی قلب را سالم نگه دارد.

اما این مطالعه نوع شکلات، مقدار شکلات، آنچه شرکت‌کنندگان می‌خوردند یا عوامل خطر بیماری‌های قلبی و گردش خون که افراد ممکن است داشته باشند را در نظر نمی‌گیرد.

این، همراه با سایر مطالعات، نتایج قطعی کافی نداشت تا بتوانیم خوردن آن را به دلایل سلامتی توصیه کنیم

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که همه شکلات ها چه سفید، چه شیری یا تیره به دلیل محتوای چربی و قند کالری بالایی دارند.

بنابراین اگر بیش از حد از آن بخورید، می توانید وزن اضافه کنید، که بدیهی است که برای قلب شما خوب نیست.

بنابراین، به جای تلاش برای تبدیل شکلات به یک “گزینه سالم”، به یاد داشته باشید که همه غذاها می توانند بخشی از یک رژیم غذایی متعادل سالم باشند، از جمله شکلات.

محدود بودن بیش از حد در مورد رژیم غذایی می تواند پایبندی به آن را واقعاً دشوار کند و این باعث می شود که اصلاً مایل نباشید که مزاحم شوید.

غذا خوردن سالم شامل یا حذف غذاهای تکی نیست بلکه در مورد خوردن طیف وسیعی از غذاها به نسبت مناسب و مهمتر از همه لذت بردن از غذایتان است.

بنابراین، اگر شکلات دوست دارید، هرازگاهی مقداری از آن را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل میل کنید، فقط به این دلیل که آن را دوست دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.